CBD Tipy pro lepší regeneraci po tréninku

Záleží na tom, co jíte a jak intenzivně trénujete, ale váš pokrok se ve skutečnosti také týká vaší regenerační rutiny po tréninku. Můžete trénovat své tělo až do padnutí a jíst vše, co byste měli, ale pokud nedáte tělu dostatek času na odpočinek a regeneraci mezi tréninky, můžete si snadno nadělat více škody než užitku.

Správná regenerační rutina zahrnuje - protažení po cvičení, správné jídlo plné živin, dostatečné množství vody a dostatek spánku. I Když můžete cvičit jako profesionální sportovec a do tréninku dávat maximum, pokud se nezaměříte na to, jak správně zregenerovat vaše tělo, výsledky se nemusí dostavit.

 

Kopie souboru _DSC2506xx copy

 

Proč na regeneraci po tréninku záleží?

Jestli jste právě začali se cvičením nebo jste uprostřed tvrdého tréninku pro dosažení svého cíle, tak si možná říkáte: “ Musím se soustředit na svůj tréninkový plán, nemůžu si dovolit ani jeden den volna.”

S takovým uvažováním, nejste daleko od pravdy.

Věřte nebo ne, ale čas na odpočinek a zotavení po cvičení může být ve skutečnosti důležitější než samotné cvičení. Kompletní regenerační rutina po tréninku je zásadní pro prevenci zranění a poskytnutí svalům dostatek času na posílení a regeneraci. Tím, že umožníte svému tělu zotavit se mezi tréninky, nejen že umožníte regeneraci svalů, ale také si usnadníte budoucí tréninky.

 

Usnadněte si zítřek

Pokud jste opravdu „cvičební maniak“, který si nedokáže vzít den volna, je tady dobrá zpráva: dny na zotavení z tréninku a dny odpočinku se vztahují pouze na určité svalové skupiny. Existuje důvod, proč máme „leg day“ a „arms day“. Je to proto, že i když je pravda, že vaše svaly potřebují 48 hodin na odpočinek po vysoce intenzivním tréninku, pokud se ujistíte, že střídáte svalové skupiny každých pár dní, můžete technicky cvičit každý den v týdnu.

Tedy kromě tréninku celého těla. V těchto případech byste skutečně měli dopřát celému tělu odpočinek, než se znovu vydáte do posilovny.

Ať už máte trénink celého těla nebo jen určité partie, je tu pár věcí, které můžete přidat do své rutiny po tréninku a urychlit proces regenerace - například co a kdy jíte.

Pokud chcete urychlit regeneraci po tréninku i pomocí správného jídla, zaměřte se na konkrétní potraviny, které obsahují zdravé tuky, velké množství bílkovin a dále také na nezpracovanou zeleninu. Konzumace jídla s vysokým obsahem bílkovin a sacharidů zhruba 30 až 45 minut po tréninku může urychlit proces zotavení po tréninku. A samozřejmě musíte pít hodně vody před, během a po cvičení, ale k tomu se dostaneme podrobněji později.

Spánek je také nedílnou součástí vaší regenerace po tréninku. Natolik, že pravidelný a kvalitní spánek může ve skutečnosti posílit váš imunitní systém a snížit hladinu kortizolu.

 

4 techniky regenerace po tréninku

  • Kvalitní spánek je důležitý pro vaši mysl a tělo, protože je to doba, kdy se vaše tělo zaměřuje na zotavení a regeneraci
  • Zvyšte hydrataci a jezte, abyste doplnili energii
  • Masírujte svaly, abyste zvýšili průtok krve a odstranili vyplavenou kyselinu mléčnou
  • Ledové koupele nutí vaše cévy ke stažení,takže když se vaše tělo zahřeje, zpět do vašich svalů proudí okysličená krev.

Nezapomeňte se protáhnout 

I když může být lákavé sbalit se, jakmile zkončí trénink, je nesmírně důležité najít si čas se protáhnout, než vyběhnete z posilovny domů. Zařadíte-li strečink jako součást vaší regenerační rutiny, může to výrazně zlepšit vaši flexibilitu, regeneraci svalů a výkon při cvičení.

Použití pěnových masážních válečků, které vám pomohou uvolnit svaly a rozpustit kyselinu mléčnou, nebo opření tenisového míčku o zeď na promasírování těžko dostupných míst, jsou dva skvělé nástroje, které vám pomohou dostat ze svého protažení co nejvíce.

Výhody strečinku:

  • Zvýšení flexibility a rozsahu pohybu
  • Snížení nahromaděné kyseliny mléčné
  • Zlepšení průtoku krve a krevního oběhu
  • Snížení stresu uvolněním svalového napětí
  • Snížení bolesti zad uvolněním svalů
  • Zlepšení držení těla zpevněním svalů

 


pexels-burst-374589 (1)

 

Vaše regenerační rutina po tréninku nekončí strečinkem. Ve skutečnosti to, co jíte, kolik vody pijete, a kvalita spánku, to vše hraje hlavní roli při zlepšování vašeho tréninku. Dalo by se říci, že vaše přirozené a aktivní tréninkové regenerační procesy jsou úzce propojeny.

Bez ohledu na to, jak tvrdý nebo namáhavý je váš trénink, vaše výsledky do značné míry závisí na vaší regeneraci po tréninku. To znamená, že i když jste si naplánovali cvičební rutinu, může to být k ničemu, pokud nevložíte stejné úsilí do své regenerace.

 

Proces regenerace po  tréninku:

  • Doplňte tekutiny
  • Doplňte zdravé sacharidy, bílkoviny a tuky
  • Nezapomeňte odpočívat
  • Zregenerujte  svaly
  • Obnovte rovnováhu svého těla

 

Kopie souboru IMG_0322

 

Jak CBD prospívá vaší regenerační rutině po tréninku?

To, co opravdu potřebujete po dobrém a tvrdém tréninku, je umožnit vašemu tělu dosáhnout stavu klidu, a proto přidání CBD do vaší rutiny po cvičení prospívá regeneraci vašeho organismu.

Ale to není vše, co CBD dokáže.

Kombinací CBD s řadou různých ingrediencí může CBD dělat vše - od podpory pocitu relaxace po vyčerpávajícím tréninku až po zlepšení vašeho spánku, aby se vaše svaly mohly v noci zregenerovat.

 

CBD pro spánek

Pravidelný a kvalitní spánek je nedílnou součástí regenerace svalů a potlačení chuti k jídlu. Je důležité udržovat zdravý cirkadiánní rytmus, ale někdy se to snadněji řekne, než udělá.

Přidání CBD oleje do vaší regenerační rutiny po tréninku může být přesně to, co potřebujete abyste získali kvalitní spánek a nakopli regeneraci svalů na vysoké obrátky. Je to proto, že je to skvělý doplněk k večerním rutině.

Naše CBN Gelové kapsle na spaní Good Night působí perfektně těsně před spaním, jelikož uklidní vaši mysl i tělo. Jejich sedativní a relaxační účinek podporuje spánek a zmírňuje nespavost. Nejen, že usínání bude snazší, ale také váš spánek bude delší a klidnější. 

 

CBD KOSMETIKA

Konopná kosmetika je skvělá pro všechny věkové skupiny a použitelná pro celé tělo - od hlavy, až k patě. Konopný olej přidávaný do konopných kosmetických přípravků vyživuje a hydratuje. CBD bomby do koupele a gely s výtažkem z květů konopí pomáhají udržovat kůži zdravou a krásnou a jsou velmi vhodné pro bolavé svaly a klouby. 

Ve spolupráci s odborníky náš první kosmetický produkt, který Vám můžeme představit je CBD Chladivý gel. Po náročnějších sportovních výkonech vám přijde jistě vhod. Rozmazlujte svoji pokožku jen těmi nejkvalitnějšími produkty, které mají opravdu prvotřídní složení.

Náš extra silný CBD chladivý gel ve formě roll on s okamžitým účinkem je vhodný pro rychlou úlevu při ztuhlosti svalů, výronech, otocích. Obsahuje 500 mg CBD a je určený na unavená či namožená místa těla. Spojení CBD - Kanabidiolu spolu s mentolem a osvědčených bylinných výtažků z kostivalu, arniky a máty se jeho účinky znásobují. Tento gel poskytuje maximální úlevu celého organismu po náročném dni i fyzické námaze. 

 

Chcete-li získat více informací o výhodách CBD a dozvědět se o nejnovějších zprávách a speciálních nabídkách, spojte se s námi na Facebooku a Instagramu!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení